jueves, 7 de abril de 2011

Fotos actuacions Opera i scouts.

Estes fotos són del passat diumenge 27 de març, que vaig actuar en el concurs nacional del Pub Opera de València. El pub Opera és el millor lloc per a escoltar monòlegs d'humor en València i recomane que aneu si vos agraden. Podeu seguir la seua programació al seu facebook.

El concurs és tots els diumenges de vesprada, i cada dia actuen quatre monologuistes. Jo vaig compartir escenari amb Javi n'Roll de Paterna, Iñaki Iriarte de Donosti i Toni Garcia de Terrasa, en una vesprada on crec que el públic s'ho va passar molt bé.

Jo vaig acabar molt content de la resposta del públic i si hi ha sort i passe a la següent fase del concurs (no serà gens fàcil, hi ha molt de nivell), ja ho anunciaria per ací.






També podeu veure les de l'actuació per al grup d'scouts Kipling en casa de Julian, de la que ja vaig parlar fa temps.




No hay comentarios:

Publicar un comentario