lunes, 7 de febrero de 2011

Un diumenge qualsevol

Ahir diumenge vaig estar actuant en València.

Ja feia dos mesos que no actuava, i com pròximament tindré moltes actuacions em va vindre bé tornar a actuar, repasar el text, provar algun acudit nou...

En principi venia per a fer un monòleg per al grup d'scouts Kipling al saló de casa de Julian, un amic del meu germà.

Però abans d'anar a València em van telefonar, dient-me que a Quela, que organitza mensualment concerts de cantautors en cases particulars, amb la iniciativa (que és realment original i anime des d'ací a que vos apunteu) "Pon un cantautor en tu salón", se li havia caigut Luis Quintana, i també el plan B que havia buscat, així que com ja l'event estava convocat, quan vaig acabar en casa Julian vaig anar a casa de Patricia, al centre, a fer també un monòleg.

Jo crec que a les dues cases la gent s'ho va passar bé, jo també ho vaig passar molt bé. El primer públic era un grup d'amics, molt familiar, i em va donar molt de joc i el segon, tot i que hi havia gent que no acabava d'entendre el valencià i tenien pensat veure cançó d'autor, jo crec que també s'ho va passar molt bé, va riure i va passar la vesprada de diumenge d'una forma diferent.

Molt prompte penjaré unes fotos de l'actuació en casa Julian, i també un altre dels meus videos promocionals.

També hi ha noves actuacions a la part superior esquerra del blog, si voleu riure...apunteu-vos!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario