lunes, 6 de diciembre de 2010

Recull de notícies i concursos

Vaig començar amb açò dels monòlegs en el concurs que es va celebrar al meu poble a l'any 2009, per a les festes de la Misericordia, on tot i ser la meua primera volta front al micròfon vaig quedar en tercer lloc, sols darrere de monologuistes molt més experimentats.

Després d'aquell concurs he tornat a participar en altres, en Canet d'en Berenguer, este estiu on vaig passar a la final, però no va haver sort en els premis en metàl·lic.

En l'edició de 2010 del concurs de Misericòrdia vaig aconseguir el segon premi del jurat i el premi especial del públic per abrumadora majoria.

Durant este any 2010 he actuat en locals de Burriana i poblacions veïnes, i he anat també a la Jam session dels dimecres del pub Opera de València.

En l'actualitat, estic participant en el concurs nacional del Pub Hollywood de Burriana, i en març actuaré en la primera ronda del concurs del Pub Opera de València. Ací apareixen reculls de premsa amb informació sobre concursos i events del Facebook, on podeu seguir l'actualitat dels concurs on estic participant.


Event del concurs nacional del Pub Hollywood

Article sobre les eliminatories del concurs de Misericordia 2009.

Article sobre la final del concurs de Burriana 2009

Article sobre les eliminatories del concurs de Burriana 2010.

Article sobre la final del concurs de Burriana 2010.

No hay comentarios:

Publicar un comentario